ASSALAMUALAIKUM?HELLO?Welcome To My Blog..Enjoy Your Reading :D

HARITHAMIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hidup di PMS

Daisypath Graduation tickers

the end of spm

hureeeyyyyyyyyyyyyyyyy....SPM is OVER....
but xdelah hpy sgt ak ase...tp sblom abes SPM ak la dok mnghitung ary ble la nk abes SPM neyhhhh....but now??bese2 je..coz always think about my result????huh...beside that..i 1 problem there is someone slander me...what the fuck ???go to hell lah....
i dont care wht ever u wanna say bout me..then if ak kutok kau ...jgn nk ckp pape lah weh..kau yg mle..haish..org mtak maaf...blagak..puyyy..xheran pon ah dop....
soooo..now!what i wanna do on my long holiday..first of all..i want get license ...yahoo..or get some kind job..to get more pgalaman...huh.xsbar

Thank You Sudi Baca My Entrie!!

No comments:

Post a Comment