ASSALAMUALAIKUM?HELLO?Welcome To My Blog..Enjoy Your Reading :D

HARITHAMIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hidup di PMS

Daisypath Graduation tickers

DOA BUAT SAHABAT =']

ASSALAMUALAIKUM,,,
DOA UNTUK sahabat...=)
bismillahirahnirahim....
YA ALLAH
panjangkan lah umur sahabatku
kurniakan lah kESIHATAN yang baik padanya
terangilah hatinya dengan Nur pancaran IMAN
tetapkan lah hatinya dan dekatkan lah hatinya pada Kebaikan
 jauhkan lah hatinya pada KEJAHATAN
Tunaikan lah hajatnya,baik dunia dan akhirat..
YA MUHAIMIN
jika dia JATUH hati
izinkan lah dia menyentuh hati seseorang
yang hatinya bertaut pada-MU
agar dia tidak terjatuh dalam
jurang cinta NAFSU
jika diaRINDU
rindukanlah dia kepada
seseorang yang merindu syahid
dijalan MU
YA ALLAH
jangan biarkan sahabatku
terjatuh dan tertatih 
dalam perjalanan
menyeru manusia ke jalanMU
jika engkau halalkan ku merindui sahabatku 
janganlah aku melampaui batas
sehingga melupakan daku pada
cinta HAKIKI
rindu abadi dan kasih sejati
hanya untukMU
YA ALLAH 
kurniakanlah sahabatku
kesenangan
kecermelangan
ketenangan
dan hidayah dariMU
dalam menepuh cabaran
serta liku-liku hidup
di dunia dan di akhirat kelak
insyaallah
AMIN YA RABBAL ALAMIN ='] 
walaupun mulut kate benci tapi hati still kate sayang..i lov u all my frens..
thanks to be my fren,di kesempatan ini...aku nak mintak maaf kepada korang if aku ade buat korang sakit ati,ye!!..nanti aku mati kita xjumpe dah..ak mintak ampon awal2..=']
korang pon doakan lah aku jugak ye! 
=D

 

Thank You Sudi Baca My Entrie!!

No comments:

Post a Comment