ASSALAMUALAIKUM?HELLO?Welcome To My Blog..Enjoy Your Reading :D

HARITHAMIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hidup di PMS

Daisypath Graduation tickers

Miss you!!

ASSALAMUALAIKUM...
 
 
 hari ni,aku sangat2 lah rase sunyi nye bile dy tade,tu pon bkn lah dia xde sokmo?!tapi dia cume busy kerja sekarang ni dekat company ayah dia..
kadang dia tengah busy2 kerja pon still sempat text aku ayat yang sweet,terharu + sedih
*firstly,terharu sebab dia tengah busy2 pon still sempat text nak buat aku happy
*second,sedih sebab dah tak dapat nak text dengan dia lama2,nak cerita macam2 sebab dia habes kerja pon da malam sangat,msg2 kejap pastu aku pulak tertido sbb esoknya ad kelas,penat.kesian dia..
 *third,tak dapat jumpa dia,aritu dia balik2 je daripada Gemas terus kerja esoknya,adess!!
 
Takpelah aku faham,lagipon,aku memang suka sangat dia kerja daripada dia tak buat apa2 sambil tunggu result ni,kan?!
Nanti dia pergi PLKN lagi lah aku kesunyian :'( takde siape2 nak dengar aku nanges malam2 cerita masalah aku kat dia..kawan pon boleh tapi takdelah nak kacau diorang dengan masalah aku ni sangat kan?!
so,si dia jugak lah yang dengar sumenye,,Mr know everything!!
 
hurmm,aku sayang dia sangat2,dia lah laki pertama yang betul2 buad aku berharap yang dia sayang aku sampai bile2,sumpah!!
dia pon macam tu,Alhamdulillah,aku tak bertepuk  sebelah tangan,kan!!
sebab tu aku tak boleh tengok perempuan rapat sangat dengan dia,aku takot dia berpaling.!hurmm
 tapi yang pasti dia takkan curang,:D

its ok lah sayang,honey still boleh talking to da moon,:p
sambil tunggu b.:'D
ILOVEYOUSOMUCH B <3
forever sayang
 even i'm dying waiting for you everyday,im still love you
you're all i have
 thats all,
thank you

Thank You Sudi Baca My Entrie!!

No comments:

Post a Comment