ASSALAMUALAIKUM?HELLO?Welcome To My Blog..Enjoy Your Reading :D

HARITHAMIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hidup di PMS

Daisypath Graduation tickers

PUT DA BLAME ON ME!!

ASSALAMUALAIKUM?
hurm,korang,harini Gades Miera sedeh sangat2..
 
sebab diaorang macam menyalahkan GM,eventhough GM tak mintak pon semue tu berlaku!!
hurm,lau die tak nak cakap la dari awal,ni tak bile dah macam ni cakap macam-macam.GM terase but just diam,then hari memang terbukti GM ni menyusah kan hidop diaorg tu,hurmm,,
kenapa diaorang menghukum GM macam ni guys??lau tak nak dari dulu lah cakap,same jugak akhirnya GM yang derite,sakit hati,terase,makan hati..sewaktu dengannya!
thank you kawan,buat aku macam ni,,aku mintak ampun
 
hurm tadi hujan lebat sama lebat dengan air mate aku mengalir,dan bawak moto selaju dengan mate yamg kabur,dan berharap supaye lori besa2 tu langar aku
MESTI PUAS HATI korang,lepas tu ken!!
huh,
hurm,aku redha je,
ni dugaan aku,aku terime,dan lau kau orang nak tahu aku pon penah jd mcm korng yd,tapi aku just diam dan terime je!tapi kenapa korang xbleh!?
salah aku lagi kan?sorry
hurm,mungkin korang tak tahu,setiap manusia ni ade dugaan masing untuk ditempuhi,dilalui..
kbye

Thank You Sudi Baca My Entrie!!

No comments:

Post a Comment