ASSALAMUALAIKUM?HELLO?Welcome To My Blog..Enjoy Your Reading :D

HARITHAMIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hidup di PMS

Daisypath Graduation tickers

1may??arghhh tidak

ASSALAMUALAIKUM?HOLA?
hape kabar kawan yang ohsemmm semua?sihat?
hurmm,hari ni baru lah GM berkesempatan nak share cerita hott punye?
haaa,bile hot semua dok nak konsentrat je bace hek?haha
bukan hot lah tapi buat GM  bergenang ayak mata lah jugeks
haih,1may memang hari pekerje=cuti
but,time nilah PLKN tu nak hangkut kekawan akuh,
sodih bonar??
opkos sodih,!!
lagi-lagi GM tak dapat nak hantar dorang sampai betul2 depan pintu bas PLKN tuh!
padahal dah janji,tapi ape boleh buat
auntie haku kawen,tapi macam aku plak yang kawen,siboknyer
event tu,29/4
but kiteorg bzy sampy 30/4 
sabo jelah
ayah GM tu yang kene urus itu hini
Dia lah yang paling beriye sekali.
hai,hadek kawen kan!!hehek
sooo,1 may tu ayah nak rilek2 kat kg dulu,
lagipon semua sedare mare balek kg kan,so bukan selalu dapat jumpe!!
Maafkan aku kawan2
:'(
sedih tau
lagi2
buddy aku plak tuh yang pegi,NADIAH
huwaaa!!
aku kesunyiaan tanpe mu ngok!!
tapi takpe aku sempat text kat dia buat kali terakhir sebelum dia sempat menjejakkan kaki di
PLKN
haha
semoge dia dapat kawan yang best2 punyo,supaye dia xboring kat sane,sebab haku yang cute ni xde disisi,heheh (o_o)
thats all,
papai~
 

Thank You Sudi Baca My Entrie!!

No comments:

Post a Comment