ASSALAMUALAIKUM?HELLO?Welcome To My Blog..Enjoy Your Reading :D

HARITHAMIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hidup di PMS

Daisypath Graduation tickers

Masih bersama..

Assalamualaikum semua,
Alhamdulillah aku dah pun masuk Poli balik semula dan menyambung pengajian yang masih berbaki 5 sem lagi.Syukur alhamdulillah even tak dapat AKJ tapi aku masih bersyukur sebab tak ada carry paper or repeat sem.
Tujuan entry kalini ialah nak ceritakan pasal kawan-kawan aku kat poli ni.Alhamdulillah kami masih bersama even ada yang dapat block asrama lain.Okey apa yang memeritkan aku dapat block dua tapi arasa paling atas,phiuewww penat aku nak naik bilik...REDHO je lahhh....




ni semua gambar masa kitaorg sem1.k bye


Thank You Sudi Baca My Entrie!!

No comments:

Post a Comment