ASSALAMUALAIKUM?HELLO?Welcome To My Blog..Enjoy Your Reading :D

HARITHAMIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hidup di PMS

Daisypath Graduation tickers

Second semester.

Asalamualaikum evelybodayyy :D
Firstly, sebenarnya aku dah lama nak update blog ni,tapi macam-macam masalah ada kat rumah ni,dan broadband aku buat hal..eee sentap aku tapi apa pun benda dah jadi kan?nanti beli je broadband baru. ehh ape aku ni dah jauh menyimpang dari tajuk ni.hehehe
Okey,19 jun ni aku dah nak jadi budak sem 2.Mula-mula aku excited sangat nak balik Poli lelepak dengan kawan-kawan,pergi kelas,berangan dalam kelas,main kacau-kacau orang dalam kelas,sound budak yang aku kureng suka,hehe ;p .Aku rindu sangat nak balik Poli,but then aku jadi malas dan perasaan kecundang sebab sistem Kpt yang mensebel kan hati aku ni sebab buat sistem random untuk kamsis,so tak boleh pilih roomate,block,dan aras !! Baru je aku nak berroomate dengan budak-budak nihh,ohmengg sakit hatiku ini. kau tahu tak KpT?
Ok fine aku tanak lah buat masalah ni jadi pemusnah aku nak kejar cita-cita aku ni,So carry on jelah Miera,you go girl.Aicehh,bermadah sendiri pulak aku ni. Biaq p lah..
Apapun aku dah jadi senior lah kata kan,ade lagi 4semester to go,n then sambung ijazah ,ibu cakapp" selagi tak sambung ijazah jangan kawen lg kalau boleh" haiya kau tengokk ibu.Aduh,dia nak suh aku jadi cam dia lakk,okeyy i try my best ibu ;) Aku pun kalau boleh nak sambung sampai phD,insyaallah ;D
Mintak-mintak harith boleh tunggu lahh kan.
OKEY,akhir kata aku nak mulakan sem2 dengan hati yang tenang dan akhiri dengan success 
Setiap orang ade impian yang nk di capai so makeitworks ;D
Assalam ,sekian.


Thank You Sudi Baca My Entrie!!

No comments:

Post a Comment