ASSALAMUALAIKUM?HELLO?Welcome To My Blog..Enjoy Your Reading :D

HARITHAMIRA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hidup di PMS

Daisypath Graduation tickers

malang tak berbau!!

huwaaaa...assalamualaikum semua..pe kabar?sihat,?
Miera nak cerite pasal kisah malang Miera 
kisah ni berlaku mase Miera kat KUANTAN
sedih ho!
sebelom kejadian ni menimpa Miera,
Miera happy sangat2...dapat jumpe member2,dapat lepak dengan Mak angkat...
memang having fun lah..
lagi2 shopping haih xhengat dunie dah,
yang Miera pikir mase tu,hanyalah ap yang Miera nak beli je...huahua...
3 hari tau kat sane..huh,PUAS sangat2....
tapi???jeng jeng
huh,malang-malang!!
fon aku masok lubang JAMBAN doe!!!
sedih..hurmmm...
kisah ni terjadi apabila selepas makan tengahari di tanjung lumpur dan otw pulang..di sungai soi!
bapak Miera pegi petronas isi mnyak,then Miera pon tetibe rase hendak membuang air kecil
lalu keluar daripada kereta dengan rase xsedap ati,tapi ape boleh buad perasaan ingin membuang mase tu membuak2..jadi xdpt dibendunglah ap yang akan terjadi selepas tu...!
Apabila sudah masok ke dlm toilet yang unacceptable tuh,...xlame kemudian Fon aku pon,,,GEDEBUSH!!!kwangkwang...haaaaaaaaaaaaaa!!!
terussss,hilang rase nak buang air.. :'(
air mate pon keluar lalu menjeritt,,akak2 yang ade pon naek pelik??(mesti ckp aku giler)
Miera pon cakap kat ibu yang tengah tunggu anak dy ni,,,"ibu fon kakak masok jamban,"~ibu aku ketawekan aku!!hah
haih,dahlah dalam tuh ade gambar HUBBY aku,TEMAN2 sejati aku..huwaa,ok sambungg blek..
aku pon masok blek ke dlm toilet,dan berkate,"fon keluar lah blek,,,,aku nak kau,"~huahuahuwaaaaaaaaaaaaa
akak2 tu senyum2 lak..sepok laju2 kang..aku tengah sedih kot,kau boleh ketawe,,,haishhhh
selepas itu,aku pon masuk dalam kerete dengan perasaan yang pilu.. OMG
keji sungguh ke fon aku sampai die kene masok ke tempat yang keji tuh!!
tapi xperlorh..Miera terime je....
dah ade pengganti pon...Fon adek aku!hehehe
tapi aku tetap akan engat kau(fon aku)!!
dan ape yang berlaku aku jadikan iktibar...





Thank You Sudi Baca My Entrie!!

No comments:

Post a Comment